Zgłoszenia tylko do jutra!

Autor: |

Redakcyjny plebiscyt Głosu Świdnika – Firma Godna Zaufania – nabiera rumieńców. Lista pretendentów do tego zacnego tytułu jest coraz dłuższa. Znajdują się na niej podmioty gospodarcze, mające wśród klientów nieposzlakowaną opinię, wysoką etykę prowadzenia działalności biznesowej, rzetelne podejście do zobowiązań wobec klientów. Wkrótce dowiemy się, kto otrzyma laur zwycięzcy!

Przypominamy, że jeszcze dwa dni trwać będzie typowanie kandydatów do tytułu. Przyjmowanie zgłoszeń zamykamy 13 października, o godz. 12.00. Firmę Godną Zaufania można nominować na Facebooku w komentarzach do artykułu „przypiętego” do nagłówka fanpage’a Głosu Świdnika lub poprzez kupon zamieszczony w „Głosie” z dnia 1.10.2021r. w wydaniu nr 30 na str. 2. Należy go wrzucić do jednej z trzech naszych skrzynek znajdujących się w sklepach Społem (ul. Niepodległości 1, ul. Okulickiego 11, ul. Kosynierów 10). Głosy można również, przynieść osobiście do siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury (al. Lotników Polskich 24) lub wysłać pocztą (al. Lotników Polskich 24, 21-040 Świdnik).

Kolejnym etapem plebiscytu będzie głosowanie. W Głosie Świdnika zostanie opublikowany kupon oraz lista nominowanych firm. Głosowanie będzie obywać się dwojako. Można wyciąć i wypełnić kupon z papierowego wydania gazety nr 31, z dnia 15 października i dostarczyć go do redakcji lub wrzucić do skrzynek, o których mowa powyżej. Drugą opcją jest głosowanie za pośrednictwem Internetu, po uprzednim zakupieniu papierowej wersji „Głosu”, która będzie posiadała kod pozwalający zagłosować na stronie www.glosswidnika.pl. Aplikacja do głosowania poprosi o wprowadzenie kodu kreskowego gazety, potwierdzając w ten sposób jej zakup.

Głosowanie trwa od 15 do 27 października do godz. 12.00 (decyduje data dostarczenia kuponów do redakcji).

Zwycięzców wyłonimy drogą głosowania. Nagrodą dla właścicieli najlepszych firm będzie przyznanie certyfikatu, zaproszenie do udziału w programie Świdnik.TV oraz nagłośnienie wyników plebiscytu w mediach Miejskiego Ośrodka Kultury. Będzie to niecodzienna forma reklamy i wyraz uznania za zgodną opinię klientów.

Last modified: 12 października 2021