Notesy z logo firmy – podpowiadamy, jak stworzyć idealny projekt

Autor: |

Notesy reklamowe to jedne z najpopularniejszych gadżetów, jakie firmy oferują zarówno swoim obecnym, jak i nowym klientom. Notes z własnym nadrukiem jest nie tylko uniwersalny. Umieszczona na nim grafika zazwyczaj dobrze się prezentuje i skutecznie przyciąga wzrok innych osób, a tym samym stwarza możliwość dotarcia do kolejnych odbiorców.

Notatniki firmowe bardzo często wykorzystują sami pracownicy firmy. W takim przypadku każda osoba, która odwiedza siedzibę przedsiębiorstwa, widzi spójny wizerunek biura, na który wbrew pozorom mają również wpływ tak drobne elementy, jak notesy reklamowe z nadrukiem. Zazwyczaj jednak notesy z logo otrzymują klienci podczas spotkań z przedstawicielami, na konferencjach czy szkoleniach. Bogata oferta rynkowa notesów, takich jak np. notesy reklamowe z OpenGift, sprawia, że każdy ma możliwość wyboru produktu dopasowanego do własnych potrzeb.

Kiedy przydają się notesy reklamowe z logo?

Wiele osób podczas spotkań z klientami czy znajomymi potrzebuje zapisać najistotniejsze wiadomości. Notowanie na karteczkach jest wygodne, jednak uciążliwe – takie zapiski mogą się zgubić czy zapodziać. Znacznie wygodniejszym rozwiązaniem jest zanotowanie wszelkich niezbędnych informacji w notatniku, który zawsze można mieć przy sobie. Co więcej, jeżeli znajduje się na nim ciekawa grafika czy slogan, można wyróżnić się pośród innych osób.

Notesy reklamowe z nadrukiem to idealne rozwiązanie dla każdej firmy. Dzięki nim można uhonorować obecnych klientów. Często także wręcza się taki notatnik nowym osobom, zachęcając je tym samym do zapoznania się z ofertą przedsiębiorstwa. Ciekawie zaprojektowany notatnik jest świetnym nośnikiem reklamy. Atrakcyjna grafika czy slogan i logo firmy pozwalają na kreatywne promowanie swojej marki.

Jakie notesy wybrać? Oferta w zakresie notatników z nadrukami

Notesy z własnym nadrukiem są sposobem na skuteczną promocję. Przedsiębiorcy decydujący się na ten rodzaj marketingu mogą wybierać pomiędzy popularnymi modelami. Należą do nich notatniki:

  • klejone,
  • spiralowane.

Notesy klejone są standardowym rozwiązaniem, które w zależności od konfiguracji jest połączone wzdłuż dłuższego lub krótszego boku. W tym przypadku istnieje możliwość dopasowania liczby stron do zapotrzebowania zamawiającego. Drugim rodzajem często wybieranych notesów reklamowych są te ze spiralami. Charakterystycznym dla nich rozwiązaniem są metalowe kółka, których zadaniem jest łączenie ze sobą okładek oraz poszczególnych stron notesu. Już sam ich wygląd prezentuje się elegancko, a wzbogacony ciekawą grafiką lub sloganem sprawi, że gadżet tego typu będzie się cieszyć sporym zainteresowaniem.

Notesy reklamowe – kto może je dla Ciebie wykonać?

Notesy z własnym nadrukiem na okładce to idealna wizytówka każdej firmy. Projektując takie gadżety reklamowe, należy jednak uwzględnić kilka istotnych elementów. Ważna jest przede wszystkim wielkość logo i sloganu. Te elementy powinny być wykonane w dobrej rozdzielczości, aby zachować wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły.

Największym wyzwaniem bywa jednak wybór firmy, która zajmie się przeniesieniem logo z wersji cyfrowej na drukowaną – w tym przypadku na notesie. Przy decydowaniu się na konkretnego wykonawcę kluczowa będzie opinia klientów, którzy już korzystali z usług danej firmy. Nie bez znaczenia są także doświadczenie czy wykorzystywany sprzęt.

Decyzja związana z inwestycją w gadżety reklamowe jest jedną z lepszych, jakie może podjąć przedsiębiorstwo. Koszty związane z taką inwestycją są zazwyczaj niskie w porównaniu do korzyści, jakie można osiągnąć dzięki ciekawie zaprojektowanemu gadżetowi i dotarciu do szerszej grupy odbiorców.

/ REKLAMA /

Last modified: 30 marca 2021