Jak poprawić widoczność w Google?

Autor: |

Widoczność strony internetowej w Google ma elementarne znaczenie dla firm. Pozwala im pozyskiwać nowych klientów, a tym samym realizować cele biznesowe. W bezpośredni sposób przekłada się na kondycję przedsiębiorstwa. Prowadzenie marketingu internetowego w wyszukiwarce, czyli SEM (z ang. Search Engine Marketing), na który składa się SEO (z ang. Search Engine Optimization) i PPC (z ang. Pay Per Click) to najlepszy sposób, aby poprawić widoczność w Google. Dowiedz się więcej na temat, jak doprowadzić do wyświetlania się Twojej strony www tam, gdzie są klienci.

Pozycjonowanie stron = widoczność w organicznych wynikach Google

Pozycjonowanie stron internetowych, czyli SEO, to optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe celem osiągnięcia jak najlepszej widoczności w Google. Na skuteczne pozycjonowanie stron www składa się szereg czynności:

  • działania on-page – czyli prace związane z optymalizacją kodu i treści strony,
  • działania off-page – działania wykonywane poza stroną, którymi są zdobywanie wartościowych linków do strony oraz tworzenie wartościowych treści,
  • analityka internetowa – przetwarzanie danych na temat zachowania internautów.

Sposoby na poprawę widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania

Nad niektórymi czynnikami mającymi pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google można pracować samodzielnie. Należą do nich:

  1. Wartościowe treści – pisanie artykułów, opisów, blogów to klucz do zwiększenia pozycji strony w Google. Aby content był uznany za wartościowy, musi być: unikalny, merytoryczny, czytelny, odpowiednio zoptymalizowany. Pamiętaj, by pisać z myślą o tym, by zdobyć reputację eksperta wśród swoich odbiorców. Przygotuj angażujące treści, które spowodują, że potencjalny klient chętnie wróci na stronę.
  2. Opis strony – czyli tekst widoczny w wynikach wyszukiwania, który mówi o tym, co znajduje się w witrynie. Zadbaj, aby opis zachęcił internautę do kliknięcia w Twój link.
  3. Profil Google Moja Firma – to bardzo ważne, jeśli nastawiasz się na pozycjonowanie lokalne swojego biznesu. Wizytówka w Google to sposób na powiązanie lokalizacji firmy ze stroną, a efektem tego są wyższe pozycje na lokalne słowa kluczowe. Wielu użytkowników sprawdza lokalizację, opinie i godziny otwarcia firmy właśnie poprzez wizytówkę. Zadbaj o rzetelne informacje, uzupełnij zdjęcia i poproś swych klientów o opinie.
  4. Optymalizacja techniczna strony – usunięcie błędów ze strony, optymalizacja czasu ładowania, dostosowanie do urządzeń mobilnych, poprawne wdrożenie linków kanonicznych poprawi komunikację pomiędzy Google a Twoją stroną. Jeśli czujesz się na siłach, potrafisz programować, możesz podjąć się wykonania tych prac. W innym razie agencja SEO zajmie się kompleksowymi działaniami.

Google Ads – widoczność w płatnych wynikach Google

Dla firm działających w branży e-commerce pozycjonowanie sklepów internetowych jest obowiązkową formą reklamy w Internecie. Zapewnia stały dopływ klientów firmie przy stosunkowo niskich nakładach finansowych. Jednocześnie z SEO powinna być prowadzona kampania Google Ads, która jest rozliczana w modelu PPC i zapewnia widoczność w płatnych wynikach wyszukiwania. Obecność w płatnych i bezpłatnych wynikach to większa szansa na dostrzeżenie strony przez potencjalnego klienta, przewaga nad konkurencją i możliwość dotarcia do różnych osób zainteresowanych ofertą. Jeśli na co dzień reklamujesz się poprzez pozycjonowanie lokalne, dzięki Google Ads możesz w dowolnym momencie dotrzeć do klientów z większego obszaru.

Renomowana agencja SEO zapewni widoczność Twojej stronie

Okazuje się, że nie jest łatwo poprawić widoczność w Google bez bogatej wiedzy, zaawansowanych narzędzi i doświadczenia. Z pomocą w pozycjonowaniu strony www przyjdzie firma zajmująca się reklamą w Internecie – SEMPIRE. Sztab wysoko wykwalifikowanych specjalistów profesjonalnie zajmie się działaniami, które sprawią, że strona zyska widoczność na wartościowe i konwertujące słowa kluczowe. Agencja zajmująca się reklamą w Google przygotuje strategię w oparciu o analizę strony i potrzeby zlecającego oraz zadba o to, by reklama w Internecie generowała liczne korzyści.

Sprawdź na https://www.sempire.pl/

W ofercie Agencji SEM SEO SEMPIRE znajdziesz m.in.:

✅ Pozycjonowanie stron (SEO)

– Pozycjonowanie stron

– Pozycjonowanie lokalne

– Pozycjonowanie sklepów internetowych

✅ Linki sponsorowane Google Ads

✅ Social Media Marketing

Wykorzystaj możliwości reklamy w Internecie ⭐

Bezpłatny audyt,  analiza i doradztwo specjalistów.

Zacznij zdobywać klientów!

/ REKLAMA /

Last modified: 30 maja 2022

Zmień język »
Skip to content